Zakładanie działalności w Niemczech

Zakładanie działalności w Niemczech – nie potrzeba obywatelstwa

Zakładanie działalności w Niemczech
– nie potrzeba obywatelstwa

W rozmowie z Mariolą Gruszecką z Agencji PozycjonowanieNiemcy.pl dowiadujemy się, że Polscy obywatele mogą nie tylko działać w Polsce, ale także na terenie Niemiec – zakładanie działalności w Niemczech nie jest trudne. Swoje usługi na terenie tego kraju mogą oferować jedynie przez określony czas, ale firma z siedzibą w Niemczech to same zalety.

Sprzedaż w Niemczech
– jak sobie poradzić?

Zakładanie działalności w NiemczechDecydując się na sprzedaż w Niemczech swoich towarów lub usług większość polskich przedsiębiorców decyduje się założyć w tym kraju działalność gospodarczą.

Warunkiem, który jest konieczny, aby móc prowadzić sprzedaż w Niemczech jest posiadanie zaświadczenia o prawie pobytu. Zaświadczenie to uzyskamy po zameldowaniu się w Niemczech.

Biuro w Niemczech
– wygodniej jest mieć biuro

Do prowadzenia własnej firmy będzie nam potrzebne odpowiednie biuro w Niemczech. Ceny lokali przeznaczonych na biuro w Niemczech zależą oczywiście od tego, czy firmę zakładamy w centrum dużego miasta, czy raczej na jego obrzeżach. Najtańsze lokale do wynajęcia znaleźć można z dala od centów miast. Jeszcze tańsze są lokale w miastach położonych we wschodnich landach Niemiec. W tych landach przedsiębiorcy, którzy rozpoczynają swoją działalność mogą liczyć nawet na dofinansowanie do kosztów remontu lokalu biurowego. Otwierając biuro w centrum Frankfurtu, możemy dostać nawet do trzydziestu pięciu procent kosztów zaplanowanego przez nas remontu.

Strona i SEO w języku Niemieckim
– promowanie i budowanie marki

Łatwiej będzie nam zaistnieć na niemieckim rynku, jeśli zdecydujemy się założyć stronę internetową. Musi to być oczywiście strona w języku niemieckim. Strona w języku niemieckim da nam gwarancję, ze dotrzemy do klientów bądź kontrahentów z terenów całych Niemiec. Być może uda nam się dotrzeć także do mieszkańców innych krajów, w których mieszkańcy posługują się językiem niemieckim. Na naszą stronę klienci trafią znacznie szybciej, jeśli zadbamy o jej pozycjonowanie. Pozycjonowanie stron w Niemczech jest tak samo ważne, jak w Polsce. Usługę pozycjonowanie stron w Niemczech możemy zamówić w Polsce lub, o ile biegle posługujemy się językiem niemieckim, w jednej z tamtejszych firm SEO.